خانه » بلاگ » قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم صنعتی
قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم صنعتی

قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم صنعتی

قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم صنعتی

قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم صنعتی

            01.png

تعریف تیزر تبلیغاتی

تیزر نوعی استفاده از تصویر و صدا برای جذب مخاطب و انتقال پیام به او در یک زمینه خاص است. با توجه به حضور ما در عصر فناوری اطلاعات و پیشروی دیجیتال مارکیتیگ، انواع تبلیغات دیجیتالی از جمله تیزر که یکی از محبوب ترین و موفق ترین آن¬هاست از طرف صاحیبن کسب کارها بسیار مورد تقاضا قرار می گیرد.
در واقع دلیل استفاده از تیزر تبلیغاتی، نوعی بازاریابی برای معرفی یا ارتقا کسب و کارها است. این تیزرها سبب افزایش فروش بیشتر و جذب اعتماد مخاطبان می گردد.
تیزر تبلیغاتی موثر با بیشتر به اشتراک گذاشته شدن توسط کاربران، باعث جلب توجه مخاطبان و جامعه هدف یک بیزنس خواهد شد.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

•    انیمیشن (با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و تخصصی فیلم برداری صورت می گیرد.)
•    رئال (به صورت واقعی یک محصول را معرفی می کند. یعنی در محل تولید محصول حاضر شده و با تصویر برداری و تدوین فیلم های تهیه شده تیزر رئال به مخاطب ارئه می دهد.)
•    ترکیبی (بخشی از تیزر رئال و بخشی انیمیشنی است.)

فیلم مستند صنعتی چیست؟

تمام فعالیت تولید یک محصول، از لحظه ورود مواد اولیه تا زمان عرضه محصول به بازار ضبط و تهیه می شود.
همچنین مراحل کمی و کیفی و نظارت بر تولید محصول نیز در مستند ضبط می شود، تا بیننده از نحوه نظارت بر تولید مطلع شود و این طور اعتماد بیشتری به کیفیت محصول نهایی داشته باشد.

قرارداد تیزر تبلیغاتی

مدیران کسب و کار برای جلب اعتماد مشتریان، تصمیم به عقد قرارداد با شرکت های تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن قدرت و توانایی خود، می گیرند. آن ها به دنبال افزایش اعتبار خود و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید در کمترین زمان ممکن هستند.
در ساخت فیلم صنعتی مخاطب اصلی صنعت است.
قرارداد تیزر تبلیغاتی یک نوع قرارداد پیمانکاری است که میان شرکت های تبلیغاتی و مراجعه کنندگان بسته می شود. قرارداد تبلیغاتی، قرارداد ی جامع است، که در آن ابتدا به معرفی طرفین اشاره می شود و به ترتیب درباره موضوع قرارداد، زمان انجام قرارداد، هزینه های حق الزحمه و شروط لازم هر یک از طرفین توضیح داده می شود.
تنظیم هر نوع قراردادی باعث می شود که طرفین از مسئولیت ها و وظایف خود در قرارداد کاملا آگاهی داشته باشند تا براساس متن و مواد قرارداد، از اختلاف و سردرگمی در آینده جلوگیری شود. در این قرارداد با رعایت تمامی نکات قانونی ممکن، سندی محکم برای جلوگیری از هر گونه مشکل در آینده را در اختیار شما می گذارد.

•    قرارداد توسط کارشناس حقوقی تنظیم می گردد.
•    هرگونه تغییرات در مفاد قرارداد، امکان پذیر است.
•    در این قرارداد تمام نکات و مفاد قضایی رعایت شده است؛ بنابراین اگر فردی اطلاعات حقوقی کمی هم داشته باشد با داشتن این قرارداد می تواند به خواسته و حق خود برسد.

قرارداد تیزر تبلیغاتی چه بندهایی دارد؟

•    مشخصات طرفین (در این قسمت مشخصات کارفرما و پیمانکار تعریف می شود.)
•    موضوع قرارداد (مشخصات فنی پروژه مانند کیفیت، نام پروژه، محتوا و... تعریف می شود.)
•    مدت قرارداد (در این قسمت زمان شروع و پایان همکاری تعریف می شود.)
•    مبلغ قرارداد (دستمزد و نحوه پرداخت در این قسمت تعریف می شود.)
•    تعهدات کارفرما (در این بند کارفرما متعهد می¬گردد، که تمام مسئولیت های پروژه از جمله هزینه های ساخت و تامین تجهیزات را متقبل شود.)
•    تعهدات طراح تیزر تبلیغاتی (متعهد می شود در طول انجام پروژه، با مهارت و شیوه های جدید و به روز نیازهای پروژه را مطابق نظر کارفرما، فراهم سازد.)
•    محرمانگی اطلاعات (ممکن است در پروژه تبلیغاتی کارفرما از طراح بخواهد برخی از اسرار و اطلاعات را محرمانه و مخفی نگه دارد.)
•    فسخ (طرفین در این بند به توافق می رسند که هر یک از آن ها با افشای اسرار پروژه یا عدم مهارت کافی و شروطی که در قرارداد ذکر خواهند کرد، به دیگری حق فسخ قرارداد داده می هد.)
•    حل و فصل اختلافات (پروژه تبلیغاتی ممکن است در طول پروژه دچار مشکلات فنی و حقوقی گردد، که در این شرایط به کارشناس حل اختلاف ارجاع داده می شوند.)
•    در طول پروژه ممکن است حوادثی مانند هک سیستم اتفاق افتد، که مسئولیتی برای طرفین قرارداد را به دنبال نداشته باشد.

تیزر صنعتی

ساخت تیزر صنعتی نوعی تبلیغ است که برند و محصول به مخاطب معرفی می¬کند. از اهداف اصلی این پیام ها، ایجاد محبوبیت و کسب شهرت در میان مخاطبان و همکاران صنف خود می باشد.
پیشرفت حوزه صنعت و ارائه محصولات آن در خارج از کشور سبب سود دهی فراوان می شود. تبلیغ صادقانه محصول کمک می کند که درک درستی از محصول و صنعت برای مصرف کنندگان به وجود می آید.

نکات مهم ساخت فیلم صنعتی

1.    هدف از ساخت فیلم صنعتی فقط برای اخذ گواهی نامه استاندارد نباشد.
2.    خدمات و محصولات را بر اساس نیاز مشتری نشان داده شود.
3.    فیلم صنعتی یکی از متفاوت ترین فیلم های تبلیغاتی است.

هدف اصلی یک شرکت صنعتی از ساخت تیزر و فیلم صنعتی می تواند نمایش نقاط قوت خود باشد، که با این روش می تواند به کسب احترام از سوی کاربر ختم شود. کاربری که نمی داند محصولی که استفاده می کند از لحاظ قیمت و نوع کیفیت در چه حدی قرار دارد، با ساخت تیزر صنعتی که شامل تک تک مراحل ساخت شامل مواد اولیه، فیلینگ و تعداد کارگران و... می باشد، درک درستی از محصول مورد استفاده اش پیدا کرده و اعتمادش جلب می شود.
   به دلیل این که گاهی نمی توان صرفا با استفاده از عکس احساسات و داستان مورد نظر را منتقل کرد، به همین دلیل بیزنس ها از فیلم ها یا تیزرهای صنعتی استفاده می کنند. می توان گفت حتی یک ویدیو کوتاه با افکت های ویژه هم تاثیر زیادی روی رشد کسب و کار دارد.

روند ساخت تیزر صنعتی

تعیین جامعه هدف

در ابتدا باید مشخص شود که مخاطب چه کسانی هستند؛ این مهم با در نظر گرفتن سلایق و موقعیت افراد مشخص می شود.

تعیین هدف از ساخت تیزر

برای معرفی یک صنعت نوپا که به تازگی وارد بازار شده و برای از میان بردن ابهامات و فروش بیشتر، یک پیام اصلی و فرعی در قالب فیلم به مخاطب انتقال می کند.

ایده پردازی اولیه

در این مرحله مشخص می شود کانسپت اصلی تیزر چیست.

چیدن سناریو

در ابتدا چه چیزی نشان داده شود؛ در مرحله بعد تمرکز روی چه بخش هایی باشد ؛ روند سیر تیزر تعیین گردد و این که چه روایتی نقل شود.

طراحی استوری  برد

 استوریبرد، قاب های کوچکی از فیلم است، که قبل از پخش تیزر نمایش داده می شود.

انتخاب فضای اجرا

باید متناسب با ایده مدنظرمان مکانی را برای ساخت تیزر در نظر بگیریم.
همکاران من قراردادی تنظیم کرده اند، که با رعایت موازین حقوقی به شما برای داشتن یک قرارداد قانونی کمک می کند.

                                                                                                       01.png

نوشته شده در 1400/10/19 - 19:38:49
دیدگاه ها
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است!
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید و سوال های خود را بپرسید.
قرارداد نویس
آدرس: قم، پردیسان، بلوار تقوی،پلاک 29
تلفن: 02538838450
ایمیل: qarardadnevis.ir@gmail.com
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به قراردادنویس می باشد. ©